REACH Pitch Day: industria-arazoei buruzko datuetan oinarritutako produktuak

REACHen parte hartzen duten enpresen EXPERIMENT fasearen defentsa

REACHen parte hartzen duten enpresen EXPERIMENT fasearen defentsa

2021/09/29
09:00 – 15:00
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao
 
2021eko irailaren 28an eta 29an, REACH proiektuak ekitaldi bat egingo du Deustuko Unibertsitatean. Ekitaldi horretan, Europako hainbat herrialdetako 10 startup lehiatuko dira Bilbon, proiektuarekin antolatutako inkubagailuaren azken fasera nor pasatuko diren ikusteko.

780 / 5000

Translation results

Ekitaldia 2021eko irailaren 29an hasiko da, 9: 00etan, inaugurazio ekitaldiarekin. Bertan, Iñaki Vázquez DeustoTech-eko zuzendariak ongietorria egingo du, eta ondoren Reda Nouacer proiektuaren koordinatzailea (CEA, Frantziako Energia Atomikoaren Batzordea) eta Alternative Energies) proiektuaren xedea aurkeztuko dute, eta Diego López-de-Ipiñak inkubazio prozesuaren koordinatzaile gisa konponbideen aurkezpen dinamika (MVP) zelaien moduan eta horien ebaluazioa adieraziko du. Ondoren, startup-ak “pitch” batean lehiatuko dira eta bertan proiektuak aurkeztuko dituzte eta epaimahai batek negozioaren ikuspuntutik haien sendotasuna baloratuko du. Arratsaldeko egun berean (15:00), inkubagailuko azken txandara joaten diren 5 irabazleen izenak ezagutzera emango dira.

 

REACH Europako Batzordeak finantzatutako proiektua da, Horizon 2020ren esparruan, eta horren helburua da datu kopuru handiekin (Big Data) lan egiten duten enpresak finkatzea. Big data erabiltzea aktibo estrategikoa da enpresentzat eta eraldatzeko ahalmen izugarria du. Zentzu horretan, REACHek startup berritzaileenei aukera ematen die Europako hainbat herrialdetako enpresen datuekin lotutako arazo errealak konpontzeko, hala nola, industria-eremuko energia-kontsumoa optimizatzea, adinekoentzako gizarte zerbitzuak hobetzea edo txikizkako sektoreko kontsumitzaileen portaera aurreikustea. COVID-19 bezalako larrialdi eszenatokietan. Proiektuaren funtsezko helburuetako bat Europak datu handien merkatuan garrantzi handiagoa izan dezan lan egitea da, datuen balio-katea (Data Value Chain) kontzeptua inplementatzetik Europako Datuen Ekonomiaren sorrera bultzatuz.

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • X
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>