Trantsizio energetiko justuei buruzko txostena aurkezteko prentsaurrekoa

2023/04/20
Prentsa aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Apirilaren 22a, Lurraren Egun hurbil dagoela, Alboan GGKEak eta Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateak prentsaurreko bat antolatu dute, Javier Arellanok, fakultate horretako dekanoak, bidezko trantsizio energetikoei buruz egindako ikerketa aurkezteko. Era berean, Alboan eta Entreculturas GGKEen Amazonia Gara (https://www.somos-amazonia.org/eus/) kanpainatik eta Enpresa Arduradunen Plataformatik abiatu diren ekimenen berri emango da agerraldian.

Hizlariak:

• Javier Arellano Yanguas, Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Dekanoa.
  • Sara Diego Alonso, eragin politikoa, GGKE Alboan
  • Guillermo Otano Jiménez, eragin politikoa, GGKE Alboan

Informazio gehiago eta elkarrizketak: Edur Mintegi 660 445 247 e.mintegi@alboan.org