Mintegia ‘Espainia Adimen Artifizialaren Europan’

2019/06/26
EY. c/ Raimundo Fernández Villaverde, 65

Deusto Business Schoolek, EY España-rekin batera, proposamen hau aurkeztu du Rethink the future ekimenaren barruan, espainiar enpresen aukerei balioa emateko Adimen Artifizialaren eta Europar Batasunean, arlo horren garapenerako funtsen inguruko aukeretan.

Helburua hau da: jardunaldiko blokeetan teknologia horren ahalmen disruptiboaren inguruko gakoak eskaintzea eta zer-nolako negozio aukerak zabaltzen diren aztertzea erkidegoen finantzaziotik abiatuta.

Proposamena Deusto Business Schoolek eta EYk aspaldian in company programetan duten harreman estuaren barruan kokatzen da, sektore publikoko zuzendarien prestakuntzarako Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publikoari buruzko Programan.

EGITARAUA

10:30 – 11:40 Hasiera eta I. blokea: ‘AA eta 4.0 Industria’

• Federico Linares, EY Espainiako kontseilari ordezkaria eta presidente hautatua
  • Asunción Gómez-Pérez, UPMko Ikerketako errektoreordea eta Adimen Artifizialaren Saileko katedraduna.
  • Reyes Maroto, Industria, Merkataritza eta Turismoko ministroa

Moderatzaileak: Chus Escobar EYko Sektore Publikoko bazkidea, eta Juan Moscoso del Prado, Deusto Business Schooleko irakaslea

Kaferako atsedenaldia

12:00 – 13:00 II. blokea: ‘Europako Funtsak ekonomia digital berrirako’

• Francisco Fonseca, Europako Batzordearen ordezkaritzaren zuzendaria Espainian
  • Manuel Alejandro Hidalgo, Andaluziako Juntaren Ekonomiako idazkari nagusia.
  • Ángel García Frontelo, Europako Gizarte Funtsen Administrazio Unitateko zuzendariorde nagusia

Moderatzailea: Silvia López-Palomino, EYko Associate Partnerra.

13:00-14:15 III. blokea: ‘Politika publikoak aro digitalerako’

• Miguel Ángel Ballesteros, Segurtasun Nazionaleko Saileko zuzendari nagusia
  • Mar Pereira, Galiziako Xuntako Modernizazio Teknologikoko Agentziaren zuzendaria (*),
  • David Cierco, Red.es-eko zuzendari nagusia.
  • Luis Cueto, Madrilgo Alkatetzako koordinatzaile nagusia
  • Amador Sánchez, viceconsejero de Organización Educativa de la Comunidad de Madrid

Moderatzailea: Manuel Márquez, EY bazkidea

14:15-16:00 Bazkari-solasaldia

• Pilar del Castillo, Europako Parlamentuko diputatua

Moderatzaileak: Marta Fernández Currás, EY Abogados-eko bazkidea, eta Iñaki Ortega, Madrilgo Deusto Business School-eko zuzendaria.

(*) Oraindik egiaztatzeko

Izena ematea.