Mintegia: “Migrazioen erronkei buruzko hausnarketak Sare Gizartean”

2015/11/23
153. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Mintegiaren helburua da “Sare Gizarte” edo “Informazioaren Gizarte” esaten zaionaren esanahia eta eragina ikuspuntu desberdinetatik lantzea, mugikortasunen arteko bidegurutzea (migrazioak / errefuxiatuak) eta tresna teknologikoen erabilera aztertzeko, marko kontzeptual gisa. “Etorkinen Elkarteen integrazioa eta partaidetza informazioaren gizartean” ikerketaren barruan kokatu behar da mintegia (AsiTIC; Espainiako Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioa, CSO2012-31999).

EGITARAUA

09:15-10:00: Harrera eta ongietorriko kafea. Deustuko Unibertsitateko Eraikin Zentraleko Klaustroa.

10:00-10:15 Mintegiaren aurkezpena Pedro J. Oiarzabal (Deustuko Unibertsitatea).

10:15-10:45: Andoni Alonso (Unibertsitate konplutensea, Madrid) «La cultura libre y las redes en el Estado Español».

10:45-11:15: Pablo Garaizar (Deustuko Unibertsitatea) «Las TIC y sus modelos de sociedad».

11:15-11:45: Jaume Albaigès (TecnolONGia.org) «Retos TIC 2015 en las entidades del Tercer Sector».

11:45etik 12:00etara: Etena

12:00-12:30: Ainara Pérez (Saregune, Vitoria-Gasteiz) «Saregune: Una experiencia de inclusión digital»

12:30-13:00: Catalina Uzcanga  (Deustuko Unibertsitatea) «Inclusión digital de las asociaciones de inmigrantes»

13:00-14:00: Mahai ingurua. Moderatzailea, Esther Aretxabala (Equipo AsiTIC) «Retos de las TIC para la sociedad civil inmigrante»

TOKI KOPURU MUGATUA. Azaroaren 11 baino lehen eman behar da izena, inprimakia beteta edo emaila bidalita migrantek@deusto.es helbidera, izena, abizenak eta afiliazioarekin.

Argibide gehiagorako:

Ikertzaile nagusia: Pedro J. Oiarzabal (migrantek@deusto.es), Deustuko Unibertsitateko Giza Eskubideen Institutua.

Ikertzaileak: Esther Aretxabala, Concha Maiztegui, Xabier Riezu, Marisa Setién eta Catalina Uzcanga.