ISR 2023 Asteko saioa Bilbon

2023/06/07
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Business Alumnik “Banka eta Jasangarritasuna” saioan parte hartzera gonbidatzen zaitu. Saioa Bilbon izango da datorren asteazkenean, ekainaren 7an, 09: 30ean, Spainsifeko ISR Astearen barruan.

ISRren Astea Espainiako hainbat hiritan urtero egiten diren aurrez aurreko ekitaldiak dira, inbertsio jasangarriarekin eta arduratsuarekin eta inbertsio erabakiak hartzeko ASG irizpideekin lotutako gaiak lantzeko. Nazioko inbertsio jasangarrian erreferentea den ekitaldi zikloa da.

2023ko edizioan, aurrez aurre joan ahal izango da ordu eta erdi inguruko topaketetara, eta gai hauek jorratuko dituzte, besteak beste: enpleguko pentsio-planak eta ASG irizpideak, banka eta jasangarritasuna, finantzaketa publiko jasangarria, inpaktua neurtzeko esparruak, kapitalak ETEetara bideratzea jasangarritasun irizpideekin, trantsizio energetikoaren finantzaketa eta mugikortasun jasangarria, ASG finantzaketa eskualde-ikuspegitik eta 2022-2023 funts jasangarrien azterketa.

Ekitaldiak hiri hauetan izango dira: Madril (irekiera), Bilbo, Murtzia, Valentzia, Santander, Zaragoza, Bartzelona eta Madril (itxiera) izango dira.

9:30 – 9:40 Ongi etorria

• Fernando Gómez-Bezares, Deusto Business School-eko Finantzetako katedradun emeritua.
  • Francisco Javier Garayoa, Spainsifeko zuzendari nagusia.

9:40 – 10:00 Hitzaldi espezializatua. Mikel Larreina, Deusto Business School-eko Nazioarteko eta Erakundeetako Harremanetarako dekanordea.

10:00 – 11:00 Adituen arteko solasaldia. Honako hauen lankidetzarekin:

• Soledad Núñez, Espainiako Bankuaren Gobernu Kontseiluko eta Batzorde Betearazleko kidea.
  • Jose María Fernández Hueso, ETE segmentuko zuzendaria, BBVAko iparraldea.
  • Juan Garibi, Fiare Banka Etikoaren merkataritza eta garapen estrategikoko arduraduna.
  • Marieli Arroyo, Kutxabankeko ESGko zuzendaria.
  • Moderatzailea: Fernando Gómez-Bezares, Deusto Business School-eko Finantza irakaslea.

11:00 Amaiera

• Naiara Tobalina, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.

Ondoren, kafea zerbitzatuko da.

Izen ematea