Talk Show, Pablo Orduñarekin (Labslandeko sortzailea eta CEOa) eta Luis Rodríguezekin (Labslandeko sortzailea eta CTOa)

2021/12/14
Ingenio aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Business Alumni Talk Showaren edizio berri batean parte hartzera gonbidatzen zaitugu. SPRI Taldearekin batera antolatzen du ekimen hori, Deusto Emprenderekin lankidetzan, abenduaren 14an, asteartea, 18:30ean, Deustuko Unibertsitateko Ingenio Gelan.

Oraingo honetan, Pablo Orduña, Labslandeko sortzaileetakoa eta CEOa izango da protagonista, eta Luis Rodríguez, cofundador y CTO de Labslandeko sortzaileetakoa eta CTOa. Biek partekatuko dute beren proiektua, beren hastapenak, nola sortu zen ideia, zer onura eskaintzen dizkien bezeroei, lehen bizi izan dituzten proiektu guztiak, beren esperientziak, ekintzaile gisa izan duten bidea.

Labsland Hezkuntza Teknologiako enpresa bat da. STEAM hezkuntza maila guztietan demokratizatzea du helburu, baita ikastetxe eta unibertsitateetan ere. Horretarako, hezkuntza laborategietarako sarbidea ematen dute, zentro horiek beren praktiketan erabiltzen dituztenak bezala, baina Internet bidez. Beren teknologiekin, ikasleak fisikoki benetakoak diren laborategietara sar daitezke, nabigatzaile bakarra erabiliz, edozein unetan eta lekutan. Mundu osoko unibertsitateekin lan egiten dute eta haiekin elkarlanean aritzen dira laborategi horiek sortzeko eta hedatzeko, partekatutako laborategi errealen sare globala sustatuz.

Elkarrizketa Asier Añibarro Deusto Business Alumniko komunikazio zuzendariak egingo du. Ondoren, Garbiñe Henry Deustuko Unibertsitateko Berrikuntza eta Ekintzailetza zuzendariak hartuko du parte.

Ekitaldia amaitzean, bertaratzen direnek aperitiboa hartuko dute Labslandeko sortzaileekin hitz egiten jarraitzeko.

Izena emateko…