Enplegua Linkedinekin bilatzeko tailerra: “Ez eskatu, zeuk aukeratzen duzu”

2018/03/22
Auditorio Pedro de Icaza – Campus Bilbao – Deusto Business School . Hermanos Aguirre, 2 – 1º – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Aurten, Deusto Business Alumnik apustu handiagoa egiten jarraitu nahi du enpleguaren alde, horregatik, gonbidatu egiten zaitu Linkedinekin enplegua bilatzeko tailerrean parte hartzera: “Ez eskatu: zeuk aukeratzen duzu”. Egunero erabiltzeko metolologia efizientea da. Paso egin gabeziarei eta jarri arreta bolumenean. Tailerra martxoaren 22an izango da Pedro de Icaza Entzungelan. Jarduera “Kudeaketa eta Teknologia” hitzaldi zikloaren barruan egingo da, Spri Taldearekin lankidetzan.