Tailerra. Unibertsitate Korporatiboak: Smart Recruiting

2019/05/28
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Unibertsitate Korporatiboei buruzko tailerrera, oraingoan, smart recruiting-a aztertuko dugu, adimendun kontrataziorako kontzeptua da eta enpresei hainbat aukera ireki dizkie talentua antzemateko.

Ekitaldia maiatzaren 28an izango da, 09:30ean, Deusto Business Schoolen (Castelló, 76). Gurekin izango dira hiru aditu: Borja Vara (LinkedIn), María Narváez (Mapfre) eta Aitor Bilbao (El Corte Inglés). Arlo horretan dauden ekimenen berri emango dute.

Ekitaldian, sarrera mugatua dago, networkinga hobeto egiteko eta parte hartzaileek euren hausnarketak parteka ditzaten.

Izena emateko

Argibide gehiago: