Tailerra. Unibertsitate Korporatiboak: Smart Recruiting

2019/05/28
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School-ek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Unibertsitate Korporatiboen Tailerrera, smart recruiting-a ezagutzeko. Kontratazio prozesuaren kontzeptu horrek aukera berriak ireki dizkie enpresei, talentua erakartzeko.

Ekitaldia maiatzaren 28an izango da, 09:30ean Madrilgo Deusto Business Schoolen ( Castelló, 76), gurekin izango dira Marta Iraola (Deusto Business Schooleko irakaslea eta Donostik-eko CEO), Borja Vara (LinkedIneko Sales Manager Iberia en LinkedIn) eta  María Narváez (Mapfreko Talentuko zuzendariordea), arlo horretan lantzen ari diren ekimenak azalduko dituzte.

Sarrera mugatuko ekitaldia da, networkinga hobetzeko eta parte hartzaileek hausnarketak euren artean partekatzeko.

Izen ematea

Argibide gehiago: