Tailerra: Zure proiektuak hobeto kudeatzen ikasi nahi duzu?

2020/04/01
online

Gure laneko jardunean hainbat tamaina eta esparrutako proiektuak kudeatu behar izaten ditugu, eta eginkizun horrek aldez aurreko plangintza eta etengabeko jarraipena eskatzen du enpresak ezarritako epeak, kostua eta denborak betetzeko.

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu tailer honetara, zure proiektuak hobeto kudeatzen ikasteko. Jarduera horri esker, arrakasta bermeak dituen proiektu bati ekiteko gakoak ezagutu eta beharrezko tresnak eskuratu ahal izango dituzu.

Irakaslea David Ruiz de Olano Deustuko Business School-eko executive programen zuzendaria izango da, eta metodologia dinamikoa erabiliko du, proiektua osatzen duten fase guztietan aurrera egiten ikasteko.

Horrela ikasiko duzu lan talde dinamikan lan egiten eta trebetasunak landuko dituzu arazoak ebazteko eta blokeo uneetan irteteko.

El taller se impartirá de forma online a través de la plataforma ZOOM.

Masterraren kostua: Doan izango da Focus programetako ikasleentzat eta Alumnientzat.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago: