Tailerra. SOP eta Deusto Law Alumni. World Kafea: “Ekintzailetza Abokatutzan”

Tailerra. SOP eta Deusto Law Alumni. World Kafea:
2023/04/25
Paraninfoaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Abokatu gisa jardutea irteera erakargarrienetako bat bihurtzen ari da gure ikasleentzat azken urteotan. Hori dela eta, apirilaren 25ean, Zuzenbide Fakultateko Lanbide Orientazioko Zerbitzuak, Deusto Law Alumnirekin laguntzarekin, World Kafea antolatu du Abokatutzan jardutea izenburupean. Bertan, azken ikasturteetako ikasleek kafe bat hartu eta bulego txiki/ertainetako ordezkariekin dinamika interesgarri honetan parte hartzeko aukera izango dute 15:30etik aurrera, Bilboko Campuseko Klaustroan, abokatutzan aritzeari buruz dituzten zalantzak argitu ahal izateko:

• nola hasi abokatutzan?
  • zer-nolako aukerak daude?
  • zer ezaugarri baloratzen dira abokatu ona
    izateko?
  • zer da garrantzitsuena: konponbideak ematea? konfiantza sorraraztea? bezero-kartera ona izatea?…
  • Gai horiek eta beste batzuk landuko dira ekimen honetan.