#TopDisruptive Bernardo Hernández eta Ignacio Maluquerrekin

2019/01/31
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schooleko Disruptive zikloaren edizio desberdin batera: TopDisruptive

ATREVIA komunikazio aholkularitzarekin lankidetzan antolatutako eztabaida foroa da. Helburua da ezagutzera ematea zeintzuk diren planetako enpresa esperientzia berritzaile eta arrakastatsuenak, proiekzio handiko sektoreetan, esaterako mugikortasuna, energia eta teknologia, besteak beste.

Oraingoan, gurekin izango ditugu Bernardo Hernández, Solón Inversiones taldeko presidentea, eta Ignacio MaluquerStarsBizz eta Starlite taldeen sortzaileetako bat.

Izena emateko

Informazio gehiago: