Zure mezua besteek interpretatzen dutena da. Beraz, kontuan izan nola hitz egiten duzun!

2015/05/04 – 2015/05/20
Bilboko Campusa. Universidad de Deusto. Avenida de las Universidades, 24

Ikastaroaren helburua da komunikazio profesionalerako trebetasunak hobetzeko formazio integrala eskaintzea: jendaurrean eraginkortasunez hitz egin, adierazteko segurtasuna lortu eta oratoria, gorputz adierazpena eta ingurura egokitzeko (lekua eta hartzaileak) komunikazio teknika berriak ikasi. lugar de exposición y relación con el público.

OTEC® Metodologia: Oratoria eta Adierazpen eta Komunikaziorako Teknikak
– Ikastaroa praktikoa izango da.

Informazio gehiago