Webinarra: Nola integratu mural digitalak zure ikastaroetan

2021/03/24
Online

Mural digitalak oso baliabide interesgarriak dira online ikastaroetan integratzeko eta aurrez aurreko testuinguruetan parte hartzea dinamizatzeko. Aukera asko ematen dituzte, gure helburuen arabera: taldean aurkezteko aukera sortzailea, galdera bati erantzuna ematea, irudiak eta beste baliabide batzuk partekatzea, etab. Saio honetan, Padletek eskaintzen dizkigun aukerak ezagutuko ditugu, tresna erraz eta moldakorra eta adibide batzuk ikusiko ditugu mural digitalak nola sortu ikasteko eta ikastaroetan nola erabili jakiteko.

Gonbidapena egiten dizugu Deustuko Unibertsitateko Deusto Online Unitateak antolatutako online prestakuntzari buruzko webinarrean parte hartzeko. Jakinmina duten irakasle guztientzat dira, batez ere, online prestakuntzari buruz ikasten jarraitu nahi dutenentzat eta ingurune digitaletan aritzeko, irakasteko, ikasteko, lankidetzan aritzeko modu berrietarako prestatu nahi dutenentzat.

Zain izango gaituzu!

Esteka honen bidez eman dezakezu izena:

Informazio gehiago nahi izanez gero, idatzi hona: deusto.online@deusto.es

3 iruzkinak