Web-mintegia: Tech4Good COVID-19aren garaian

2020/05/26
Online (a través de Zoom)

Teknologiak egungo gizarteko erronka askori aurre egiten laguntzen digu. Tech4Good kontzeptuak (ongizatera bideratutako teknologia), besteak beste, enpresaren edo kontsumoaren eremuetan eragin positiboa izatea bilatzen duten irtenbide berritzaile horiek guztiak biltzen ditu.

Testuinguru horretan, zein eginkizun izango du teknologiak COVID-19aren garaian?

Galdera horri erantzuteko, Deusto Business Schoolek doako web-mintegia eskainiko du, eta hainbat aditu bilduko ditu: José Mª de la Torre, presidente de HPE España y del sur de Europa,; Christian Gardiner, SAS Españako zuzendari nagusia; eta Luis Abad, Altran Españako CEOkoa.

Saioa maiatzaren 26an izango da, 17:00etan (Espainiako ordua).

#DeutoKeepItUp. Konektaturik jarraitzen dugu!

Izena emateko
Plaza kopurua mugatua da. Web-mintegian parte hartzeko beharrezkoa izango da baieztapena jasota izatea emailez.

Argibide gehiago:

Irene Pérez