Espainiako Konstituzionalisten Elkartearen XIV. Biltzarra

2016/02/04 – 2016/02/05
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbideko Fakultatean, otsailaren 4 eta 5ean, Espainiako Konstituzionalisten Elkartearen urteroko biltzarra egingo da, elkarte horretan daude bilduta gai horretako Espainiako irakasle gehienak.

Gaia izango da “Espainiako Konstituzioa, Europako integraziotik 30 urtera”. Hitzaldiak eta Komunikazioak Espainiako Konstituzioan Europar Batasuneko Zuzenbideak arlo hauetan izan duen eraginari buruz izango dira.

Hizlarien artean izango dira Pablo Pérez Tremps, Madrileko Carlos III.a Unibertsitateko Konstituzio Zuzenbideko katedraduna, Espainiako Konstituzionalisten Elkartearen Presidentea eta Auzitegi Konstituzionaleko magistratu ohia (2004-2013); Pedro Cruz Villalón, Madrileko Unibertsitate Autonomoko Konstituzio Zuzenbideko katedraduna (Auzitegi Konstituzionaleko presidente ohia) eta EBko Justizia Auzitegiko Abokatu Nagusia (2009-2015); Jacques Ziller, Paviako Unibertsitateko Konstituzio Zuzenbideko katedraduna (Florentziako (Italia) Europar Institutuko katedraduna izandakoa) eta Luis Mª Diez-Picazo, Gaztela-Mantxako Unibertsitateko Konstituzio Zuzenbideko katedraduna eta Auzitegi Nagusiko hirugarren Salako presidentea.