Influencerren mugak eta mikro eraginaren gorakada

Los límites de los influenciadores y el auge de la micro influencia
2022/10/05
19:00 - 20:00
on line
Gehitu Google Calendarrera

 
Garai hauetan, gero eta jende gehiagok hitz egiten du Post-Google eta Facebook munduaz eta enpresa askok galdetzen dute zer aukera dituzten beren audientziekin modu eraginkorrean eta konbentzigarrian erlazionatzeko. Googlen eta Facebooken erosketa-kostuak ia bikoiztu egin dira bi urtean, eta produktuaren eta zerbitzuaren afiliazio-kanpainak abian jartzeko influencerren kontratazioak, berriz, behera egin du. Nola lokalizatu lagungarri izango zaizkigun mikro influencer horiek? Grafoen aljebrak eta influencerren ekonomiak laguntzen digute. Izena ematea.    
 
Etiketak

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude