Influencerren mugak eta mikro eraginaren gorakada

Influencerren mugak eta mikro eraginaren gorakada
2022/10/05
19:00 – 20:00
on line
 
Garai hauetan, gero eta jende gehiagok hitz egiten du Post-Google eta Facebook munduaz eta enpresa askok galdetzen dute zer aukera dituzten beren audientziekin modu eraginkorrean eta konbentzigarrian erlazionatzeko. Googlen eta Facebooken erosketa-kostuak ia bikoiztu egin dira bi urtean, eta produktuaren eta zerbitzuaren afiliazio-kanpainak abian jartzeko influencerren kontratazioak, berriz, behera egin du. Nola lokalizatu lagungarri izango zaizkigun mikro influencer horiek? Grafoen aljebrak eta influencerren ekonomiak laguntzen digute.

Izena ematea.

 

 

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • X
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>