Ekintzailetza Korporatiboko Kluba Alvaro Bernad Berrikuntza Disruptiboko eta Calidad Pascual Negozio Garapeneko zuzendariarekin

2016/06/16
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek Ekintzailetza Korporatiboko Klubaren beste saio bat antolatu du. Nazioarteko praktikarik onenen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra da, berrikuntza ireki izenez ezagutzen denaren arloan. Ekimenaren helburua da enpresa handien aldaketaren kudeaketa hobea erraztea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin. Laneko gosari erara antolatuta, 25 parte hartzaile elkartuko dira, enpresa handietako zuzendariak, isilekotasun giroan, berrikuntza irekian euren korporazioaren esperientzia besteei erakusteko.

Alvaro Bernad Enpresa Zientzietan lizentziatua Madrilgo Unibertsitate Konplutensean, MBA Enpresaren Institutua, horretaz gain, IESEko zuzendaritza nagusiko programan, 25 urte baino gehiagoko esperientzia dauka Marketina, Merkataritza eta Berrikuntza arloan.