Deustalks-en hitzaldia: “Redes sociales y pymes: Un nuevo escenario social”
Jose Luis Alonsok, QDQ mediako Estrategia Digitaleko Arduradunak, gaur egun estatuan dagoen panorama digitalaren ikuspegi orokorra eskainiko du. Atalez atal aztertuko ditu sare bakoitzaren tipologia eta berezitasunak, erabiltzaileen kontsumo ohiturak eta jokaerak eta marketinerako tresna moduan duen potentziala. Borja Aláez, QDQko mediako Sozial Media Marketina, bertan izango da eta komunikazio formula berriak aztertuko ditu, eskenatoki dinamiko honetan: enpresa eta bezeroaren eginkizunak bat egin eta joko arau berriak ezartzen dira. Azalduko du nolako gorabeherak izaten dituen egunez egun negozio batek sare sozialetan eta nola jokatu behar den enpresek ebatzi behar dituzten egoeretan. Helburua da ezagutzea zeintzuk diren presentzia sozial egokia izateko tresnak eta zeintzuk diren gakoak marka batek online duen ospea hobetzeko.