Deusto International Talk | Justizia soziala: Zuzenbide penala, emakumea eta pobrezia

Deusto International Talk |  Justizia soziala: Zuzenbide penala, emakumea eta pobrezia
2023/05/30
Online

Saio hau Deusto Summer School 2023 “Justizia soziala: zuzenbide penala, emakumea eta pobrezia”. ikastaroaren barruan kokatzen da.

Saio honetan, pobrezia egoeran dagoen emakumeari zigor zuzenbideak ematen dion tratamendua aztertuko da, zigor arloko justiziaren sistemari aurre egiten dionean, dela delitu baten egile gisa, dela biktima gisa.

Hizlariak:

• Demelsa Benito Sánchez, Deustuko Unibertsitateko irakaslea (ikusi profila).
  • Norberto Hernández Jiménez, Bogotako Javeriana Unibertsitate Pontifikaleko irakaslea (ikusi profila).

Hizkuntza: gaztelania.

Izen-ematea: doan, inprimaki honen bidez erregistratu ondoren.

Kontaktua: udglobal@deusto.es

Deusto Summer School-i buruzko informazio gehiago: deusto.es/deustosummerschool