Topaketa – Erronka jasangarria: elkarrekin etorkizun berdeagorantz

Topaketa - Erronka jasangarria: elkarrekin etorkizun berdeagorantz
2023/09/21
Torre Iberdrola – Planta 29 – Plaza Euskadi, 5 – 48009 Bilbao. Plaza Euskadi, 5 – 48009 Bilbao

Irailaren 21ean, ostegunean, Iberdrola Dorreko 29. solairuan, Deusto Business Alumni “Erronka jasangarria: elkarrekin etorkizun berdeagorantz” topaketa egin genuen, Iberdrolarekin eta BBVArekin elkarlanean.

Jasangarritasuna eta finantzaketa berdea. Bi kontzeptu horiek estuki lotuta daude, eta berebiziko garrantzia dute etorkizun orekatuagoa eta ingurumenarekiko errespetuzkoagoa eraikitzeko. Gobernuek, enpresek eta norbanakoek aitortzen dute beharrezkoa dela jardunbide jasangarriagoak hartzea eta karbono gutxiko ekonomia erresilienteago baterako trantsizioa sustatzen duten proiektuak finantzatzea.

Garrantzitsua da azpimarratzea finantzaketa berdea ez dela soilik sektore publikora edo inbertitzaile handietara mugatzen. Herritarrek ere lagundu dezakete kontsumo eta inbertsio erabakien bidez, enpresa jasangarriak babestuz eta ingurumen eta gizarte irizpideak betetzen ez dituztenak saihestuz. Gainera, hezkuntzak eta sentsibilizazioak funtsezko zeregina dute jasangarritasuna eta finantzaketa berdea sustatzeko, ingurumenarekiko erantzukizunaren eta errespetuaren kultura sortzen laguntzen baitute.

Ekitaldian izango dira Jesús Martínez Pérez, Iberdrolako Finantzazio eta Diruzaintza zuzendaria, eta Jacobo Anaya, BBVAko Energia eta Jasangarritasun zuzendaria. Moderatzaileak: Naiara Tobalina, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.

Ekitaldiaren egitaraua:

09:00etan: Anton Azlor Deusto Business Alumniko presidentearen hitzak.

9:10ean: Jesús Martínez Pérez, Iberdrolako Finantzaketa eta Diruzaintzako zuzendaria. Hazkunde jasangarriari buruz hitz egingo du, ESG+Fri buruz, eta hazkunde-estrategiak ESGri dagokionez garapen jasangarrian oinarritzearen eta finantzaketa jasangarri eta dibertsifikatuak babestearen garrantziaz. Iberdrolak klima aldaketaren aurkako borrokara bideratutako inbertsioan aitzindari izateko eta hazkunde sendoa ahalbidetzen duen finantzaketa berdean aitzindari izateko duen adibidean oinarrituta.

9:30ean: Jacobo Anaya BBVAko Energia eta Jasangarritasun zuzendariaren hitzaldia. Iraunkortasunari buruz hitz egingo du, ekonomiarentzako negozio-aukera gisa, sektore guztietan nola gauzatzen ari den eta finantza-erakundeek aukera honen katalizatzaile gisa duten eginkizuna, eta, bereziki, BBVAk bere trantsizioan bezeroei eskaintzen dien laguntza.

9:50ean: Solasaldia, Naiara Tobalina Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia moderatzaile dela.

Amaitzean, networking/kafea egongo da partekatzen jarraitzeko.

Izen ematea