Ingeniaritzako Graduondoko ikasleentzako agur jaia

2015/06/12
Primera Planta del edificio de Ingeniería, ala del Campo de Fútbol (antigua sala SMARTLAB)

Ingeniaritza Fakultateak eta Deusto Alumnik jaia antolatu dute Ingeniaritzako Graduondoko ikasleekin ikasturte bukaera ospatzeko. Unibertsitatean egindako ibilbide hori ez da aldi baterako izan behar, horregatik topaketa hau agur esateko baino gehiago “gero arte” esateko izatea nahi dute.

Ekitaldian, aperitiboa hartu eta argazkiak aterako dituzte, unibertsitatean emandako uneen oroigarri ona izateko.

Etortzekoa bazara, mesedez jakinarazi:  Bete inprimakia izena emateko.

Argibide gehiago: 94 413 93 51 / alumni@deusto.es