ExEd istoriak Aitor Arzuagarekin | Hazkunde profesionala ez dator serietik

2021/10/21
34. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

• Zure karrera profesionalari berez doa ala aktiboki kudeatzen duzu?
  • Badakizu zer hobetu behar duzun?
  • Badakizu nola igaro zure garapen profesionalaren hurrengo fasera?
  • Saltoa emateko unea iritsi dela uste duzu?

Denek ez dakite zuzendaritza-postu baterako trantsizioa egiteko beharrezkoa dela ezagutza teknikotik haratago doazen gaitasun batzuk garatzea. Giza harremanak, ikuspegi estrategikoa edo komunikatzeko dohainak izango dira garrantzitsuenak aldaketa horretan.

Jakin nahi duzu nola lagun diezazukeen MBA Executivek?

Gonbidapena egiten dizugu “El crecimiento profesional no viene de serie” hitzaldira. Ekitaldia urriaren 21ean izango da, 18:30ean, Bilboko Deusto Business Schoolen ( Aguirre Anaiak kalea 2)

Aitor Arzuaga, EMBAko alumnia eta Ibil konpainiako zuzendari nagusiak, teknologia eta ibilgailu elektrikoa kargatzeko zerbitzuetan buru den enpresak, lehen pertsonan kontatuko du prestakuntza horrek nola lagundu dion hazten eta helburu berriak lortzen.

Hitzaldiaren amaieran koktela eskainiko da.

IZENA EMATEKO
Bertaratutakoen segurtasuna zaintzeko, ekitaldiak edukiera mugatua izango du. Bertaratzeko aukerarik ez dutenek streaming bidez jarraitu ahal izango dute

Informazio gehiago:

Erich Ibarrola