Master class, Business Angels eskolako Lorenzo Lara Carreo-rekin

2015/11/23
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Ez galdu aukerarik inbertitzen ikasteko mundu mailako inbertsore, kontseilari, aholkulari eta ikertzaile baten eskutik.

Lorenzo Lara Carreo inbertsorea da, kontseilaria, aholkularia eta ikertzailea, negozio proiektuetan oinarritutako teknologia berrien garapenean aritzen da,  nazioarteko talentuko sareak aprobetxatuz. Negociosdigitales.com-eko presidente eta bazkide sortzailea da eta kide fundatzailea EneVenezuela-n. Aholku Kontseiluaren kide da Curazaoko StartUp Stock Exchange-n, Capitalia Colombiako (Medellín) Red de Angeles Inversionistas-en eta Venture Club De Panamá-n. Horretaz gain, Mercado Alternativo Para Acciones (MAPA) sustatzen du Costa Rican.

Izena emateko inprimakia.