Mahai ingurua: Adimen kolektiboarekin konektatu Erakundean

2015/06/17
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Aldaketen garaia da, lan egiteko moduan eraldaketak gertatzen ari dira eta iraultza ere bai, lankidetzan aritzekoa eta adimen kolektiboa bultzatzekoa, berrikuntza aurkitzeko. Konplexutasun handiagoz bizi gara, ziurgabetasunez, merkatu globalagoetan, anbiguotasun handiagoz, eta gero eta teknologia disruptibo gehiago daude eta lanarekiko jokabide eta balioen aldaketak daude.

• Erakundeen diseinu eta kudeaketa berbera izan daiteke inguru egonkorretan eta nahasietan?
  • Ziurtasun eta ziurgabetasuneko egoeretan, hierarkia inposatuz ala agintetik?
  • Harreman bertikaletik ala anizkunetatik, beldurrez ala konfiantzaz?

Gai horiei eta beste batzuei buruz ere eztabaidatuko dute Mahai Inguruan, gai horietan oso adituak direnek:

• Jesus Mari Iturrioz DBSko Coaching Exekutiboko Masterraren zuzendaria.
  • José Cabrera. CMCko Presidentea.
  • Pilar Jericó. Be-Up-eko Presidentea.
  • Rafael Mira. DontKnow-ko fundatzaile eta CEO.

José María Gasalla: DBSko Coaching Exekutiboko Masterraren zuzendaria. Moderatzailea: Eva Eguiguren. DBSko Masterren Zuzendaria.

Izena emateko

Informazio gehiago