Europar Batasunaren erantzunak garai erabakigarrian: susperraldi ekonomikorako ardatzak

2021/02/25
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Garai erabakigarri honetan, Europar Batasunak eta bere erantzunek EBren eta estatu kide guztien oraina eta etorkizuna markatuko dituzte.

Deusto Business Schoolek jardunaldi bat antolatu du, Gai Publikoei buruzko Mintegiaren esparruan. Aztertuko ditugu Europar Batasunaren lidergoa testuinguru globalean, Europako berreskuratze Funtsa, Europako Itun Berdea, immigrazioa, digitalizazioa eta Europaren etorkizunari buruzko Konferentzia. Hizlariak izango dira Susana del Río (Zientzia Politikoetan doktorea eta EBko aditua) eta Juan Moscoso del Prado (Gai Publikoei eta Gai Publikoei buruzko mintegiko zuzendaria).

Ekitaldia otsailaren 25ean, izango da, 18:00etan, Deustuko Unibertsitatearen Youtubeko kanalaren bidez, eta aurrez aurre, Business School Deustuko taldearen eskutik, Castelló kaleko 76. zenbakian.

Hizlariak

Susana del Río Villar. Zientzia Politikoetako doktorea. Gizarte eta Lege Zientzietako doktoregoko aparteko saria. Europako Batzordeko Aditu Independenteen Batzordeko kidea “Citizens and governance” eta “Democracy in a supranational context” arloetan. Salzburgoko Zientzia eta Arteen Europako Akademiako akademikoa. “Convención sobre el futuro de Europa, Fide” aditu taldeko zuzendaria. EBko irakaslea Ikasketa Politiko eta Konstituzionalen Zentroan. Maila anitzeko politikari eta gobernantzari buruzko hiru liburu idatzi ditu.

Juan Moscoso del Prado. Ekonomia eta Enpresa Zientzietako doktorea Madrileko Unibertsitate Autonomoan. Brujas-eko Europako Ikastetxeko Ekonomiako Masterra. Ekonomian diplomatua Kenteko Unibertsitatean. 28 urteko esperientzia Nazioarteko Harreman Ekonomikoetan, Azterketa Ekonomikoetan eta Azterlanetan, Finantzetan, Harreman Instituzionaletan, Diplomazian eta Europako Gaietan, bai sektore publikoan bai pribatuan:  Diputatuen Kongresua, Espainiako Ekonomia eta Gizarte Kontseilua (EGAB) Deustuko Unibertsitatea (Deusto Business School), Nazioarteko Finantza Analistak (AFI), Madrilgo Carlos III Unibertsitatea, Banco Español de Crédito (Banesto), Europako Batzordeko aditu gisa Nazioarteko Lanaren Erakundean eta OCDEn.

Inscripción.

Informazio gehiago: