ISR Astearen saioa Bilbon

2022/05/30
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

ISRren Astea urtero Espainiako hainbat hiritan egiten diren ekitaldi sorta da, inbertsio jasangarri eta arduratsuarekin eta inbertsio-erabakiak hartzeko ASG irizpideekin lotutako gaiak lantzeko helburuarekin. 2022an, normaltasunera itzultzeko egoera ikusita, aurrez aurreko formatuan egingo da ISR astea. ISR astea inbertsio jasangarriko erreferentziazko ekitaldi-zikloa da estatu mailan. Ekitaldiak hartuko dituzten hiriak Madril (Irekiera), Bilbo, Murtzia, Valentzia, Zaragoza, Bartzelona eta Madril (Amaiera) izango dira.

Deusto Business Alumnik Bilbon maiatzaren 30ean, 09:30ean, egingo den bilkuran parte hartzera gonbidatu nahi zaitu, “Finantza jasangarrien bidezko trantsizioa” izenburupean.

Egitaraua:

9:30 – 9:40.

Javier Garayoa, Spainsif-eko zuzendari nagusia.

Fernando Gómez-Bezares, Deusto Business School-eko finantzetako katedradun emeritua.

09:40 – 10:00. Txosten espezializatua:

Massimo Cermelli, Deusto Business School-eko irakaslea.

10:00 – 11:00. Adituen elkarrizketa:

Marisa Aguilar, Allianz Gobal Investorseko Espàña eta Portugaleko zuzendari nagusia.

Aingeru Sorarrain, manager seniorra, Kutxabank Gestión SGIIC enpresan.

Helena Aviles, investments, senior lead associate en WTW.

Guillermo Badía, Deusto Business School-eko finantza-irakaslea.

Moderatzailea: Fernando Gómez Bezares, Deusto Business School-eko finantzen katedradun emeritua.

11:00 – 11:10. Amaiera

Naiara Tobalina, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia