Sport 2.0 lantegia: Zelan antolatu lasterketa bat hiri handi batean

2015/02/24
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Kirola pertsona askoren bizitzako funtsezko arlo bihurtu da, jarduera osasungarri eta aisiazko jarduera ez ezik, etengabe hazten ari den sektore bateko laneko irtenbide gisa ere. Hilero, adituen eskutik, Deusto Business Schoolek Sports 2.0 tailerra antolatzen du, eta Kirol kudeaketaren azken joerak ezagutzera emango dira, ikuspegi praktikotik.

Zelan antolatu lasterketa bat hiri handi batean? Créate Fundazioak antolatu du ekitaldia, oso era praktikoan. Bertan azalduko dute Ekintzaileen Lasterketa arrakastatsua ere, Madril hirian barrena egiten. Tailerrean parte hartuko dute hiri handi bateko lehiaketaren kudeaketan parte hartzen duten ekintzaile guztiak.

Créate fundazioa gizarte zibilaren ekimena da, ekintzailetza kultura eskolatik sustatzeko helburua duena. Proiektu honetan parte hartzen duten pertsona eta erakundeek hainbat kezka eta amets dituzte, baina helburu bat partekatzen dute: formazioa sustatzea ilusioa duten pertsonen eta ideiak sortu eta burutzeko konfiantza dutenen artean.

Izena ematea