Webinarra: ‘Impacto de la reforma laboral en la formación dual universitaria. Nueva forma de identificación de talento en el sector de automoción’

Webinarra: 'Impacto de la reforma laboral en la formación dual universitaria. Nueva forma de identificación de talento en el sector de automoción'
2023/05/31
online

Espainiako Automozio Hornitzaileen Elkarteak (SERNAUTO), Deustuko Unibertsitatearekin lankidetzan, webinar honetara gonbidatzen zaituzte: “Impacto de la reforma laboral en la formación dual universitaria. Nueva forma de identificación de talento en el sector de automoción”. Ekitaldia maiatzaren 31n, asteazkenean, izango da, 10:00etan.

Web-mintegi honetan, lan merkatuan sartzeko eta profesionalak identifikatzeko prozesuei eta bideei buruzko esparru juridiko berriak dakartzan aldaketa esanguratsuak aztertuko ditugu. Unibertsitateko prestakuntza dualak Unibertsitatea eta Enpresaren arteko harremana nola sustatzen duen ere azalduko da, talentua goiz identifikatzeko aukera ematen du, ziurgabetasun uneetan erronkei aurre egiteko eta belaunaldi berriek proiektuak bilatzen laguntzeko. Gainera, automobilgintzaren sektorean aplikatzeko benetako kasua partekatuko da.

Eman izena hemen

PROGRAMA (online mintegia)

10:00h Ongietorria

– Cecilia Medina Marín, I+G+Bko eta SERNAUTOko Prestakuntzako arduraduna.

10:05h “Impacto de la reforma laboral en la formación dual universitaria. Nueva forma de identificación de talento en el sector de automoción”.

– Jon García Barruetabeña, Deustuko Unibertsitateko Automozioko Diseinu eta Fabrikazioko Unibertsitate Masterraren zuzendaria.

– Irene Cuesta Gorostidi, Deustuko Unibertsitateko Etengabeko Prestakuntzako eta Prestakuntza Dualeko Unitateko zuzendaria.

10:45 Galderen txanda

11:00 Itxiera