DBA Afterwork Maite Aperribay “Helmet House”-ren sortzailearekin

2021/05/12
Restaurante Chin Chin. Garibai, 5 – 20004 Donostia

DBA Afterwork Maite Aperribay “Helmet House”-ren sortzailearekin

Maiatzaren 12an, Deusto Business Alumnik indarreko araudi berrietara egokitutako DBA Afterwork bat ospatuko du Donostiako Chin Chin jatetxea, 50 laguneko edukiera mugatuarekin. Kutxabank finantza-erakundearekin elkarlanean antolatutako ekitaldia da.

Maite Aperribay izango da bertan, Helmet House-ren sortzailea, eta honako izenburu hau izango du: ahalegina eta lana, industria-iragana zerbitzuen sektoreak nagusi duen orainaldira egokitzeko hari gidari gisa.

Sustrai sendoak izatea ezinbestekoa da enpresa abentura oro iraunkorra ez ezik, arrakastatsua ere izan dadin.

Kasu honetan, sustrai horiek, gainera, -nola ez- pertsona konprometitu, langile eta leial talde batenak dira, eta, beraz, ezinbestekoak proiektu honen martxa egokirako. Ibilbide profesional hori -Maite Aperribairena- familiaren iragan industrial nabarmenean errotuta dago, eta, hainbat enpresa txiki eta ertainetan garatu eta erein ondoren, enpresa horien zati gisa beti sentitu da ona eta ez hain ona. Gaur egun Helmet House Concept bezala ezagutzen dugu. Azken batean, Aperribayk jakin izan du Eibarko iragan industrial horren ekintzailetza, sakrifizio eta lan espiritua aitortzen eta, ustiatzen eta bere esperientziarekin konbinatzen, gaur egun Helmet House den abentura profesional honen hazia bihurtu arte. Abentura hori, zalantzarik gabe, gogo biziz eta ondo egindako gauzak egongo direlako konfiantza eta segurtasunez mugituko da, baldin eta, hark dioenez, “nondik gatozen eta nora goazen gogoan badugu eta gure proiektuan, geure buruan eta gure jendearengan sakonki saiatu eta sinesten badugu”.

Oraingo honetan, Chin Chin jatetxea, jatetxearen cateringarekin, Afterwork DBA egingo baita bertan, eta gure partner mediatiko Spendin aldizkariaren  babesarekin.

Gazteei zuzendutako ekitaldia da eta Deusto Business Alumni elkarteko kideak bakarrik joan daitezke.

Izena emateko…