Udazkeneko Forotech: Non da talentua?

2016/10/27
Areto Digitala. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Ingeniaritza Fakultateak, Udazkeneko Forotech saioan, eta Donostiako Sustapenak talentuaren garapen profesionalari buruzko jardunaldia antolatu dute Donostia WeekINN 2016 Berrikuntzaren Asteko programazioaren barruan. Jardunaldia garapen profesionalerako zein aukera duten ezagutzeko interesa duten gazteentzako da. Topaketan hainbat gai garatuko dira, hala nola, sare sozialen azterketa, atzerrian ikasketak egiteko aukerak, gazteei laguntza emateko programak, etab.

Iruzkin bat

1. Me inscribo en calidad de responsable de prácticas en empresa y seminarios de acceso al mercado de trabajo.

Por la mañana los alumnos de grado tienen clase.
    Voy a ver si alguno de postgrado puede estar interesado.

Un saludo,

Aida Alfaro