Sesión Coaching de Equipos de la mano de Emana y organizado por Deusto Business Alumni ESTE

2015/01/22
Aula B1 del Edificio Aranzadi. Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián

Taldeen coachinga goraka ari da, batez ere, oso eraginkorra delako. Dena den, gaur egun askok ez daki zertan datzan coachinga. Sarri askotan team buinding-arekin, taldeetan egiten den banakako coachingarekin edo taldeak dinamizatzeko teknikekin nahasten da. Zer da taldeen coachinga? Zer alde du taldeetan esku-hartzeko beste hurbilketa batzuekin? Zer jakin behar da coching prozesu ona egiteko talde batean? Noiz da baliagarria coachinga talde batean? Saiora hurreratzen diren pertsonek galdera horien eta taldeen coachingean oinarrizkoak diren beste batzuen erantzunak ezagutzeko parada izango dute, adibide praktikoen bidez; horrez gain, hizlarien taldeari gaiaren inguruan dituzten galderak eta hausnarketak helarazteko modua ere izango dute. Saioan lau bideratzailek hartuko dute parte: Ane Agirrek, Isabel Fernándezek, Asier Gallastegik, Enrique Sacanellek eta Mª Eugenia Sarasolak. Izen-ematea.